با مقالات گرما گستران به روز باشید

دیگ آبگرم

تفاوت دیگ آبگرم با دیگ آب داغ

دیگ های آبگرم

بویلرهای فایر تیوبی هستند که دمای آب خروجی را به 90 درجه سانتی گراد می رسانند، فشار کاری آنها نیز از 6 تا 20 بار می باشد. این دیگها در ظرفیت های 95000تا 115000 کیلو کالری بر ساعت ساخته می شوند و با مشعلهای گازی، گازوئیلی و دوگانه سوز قادر به کار کردن هستند.

تجهیزات جانبی آنها عبارتند از: شیر فلکه های رفت و برگشت، سوپاپ اطمینان، شیر تخلیه، ترمومتر، مانومتر، اکوستات تنظیم و اطمینان. لازم به ذکر است که این محصول در موارد مختلفی از جمله در سیستم های گرمایشی حرارت مرکزی و تهویه مطبوع، مجتمع های مسکونی واداری و ….. کاربرد دارد.

دیگ های آب داغ

بویلرهای فایرتیوبی که قادر به تولید آبی از دمای 90 تا 135 درجه سانتی گراد بوده و فشار کاری آنها از 6 تا 10 بار می باشد. این دیگ ها در ظرفیت های مختلفی از 160000 تا 8000000 کیلو کالری بر ساعت ساخته شده و با مشعلهای گازی، گاززوئیلی و دوگانه سوز قادر به کار کردن هستند.

تجهیزات جانبی

آنها عبارتند از: شیر فلکه های های رفت و برگشت، سوپاپ اطمینان، شیر تخلیه، ترمومتر، مانومتر، اکوستات تنظیم و اطمینان، کنترل کننده سطح،شیشه آب نما  و تابلو کنترل. لازم به ذکر است که این محصول در موارد مختلفی از جمله در گرم کردن چیلرهای جذبی ، تاسیسات استخر و سونا ، تاسیسات صنعتی کاربر دارد.